Eindelijk tijd...... - Reisverslag uit Beijing, China van greetenlia - WaarBenJij.nu Eindelijk tijd...... - Reisverslag uit Beijing, China van greetenlia - WaarBenJij.nu

Eindelijk tijd......

Door: webmaster

13 Mei 2009 | China, Beijing

Hallo allemaal!
Inderdaad eindelijk tijd en gelegenheid om ons eerste bericht te plaatsen.
Reis verliep voorspoedig, alleen weinig geslapen.Uitstekende verzorging in het vliegtuig. Om 7.10 uur aankomst in Shanghai op 11 mei.
Meteen aan de bak: rondrit, bezoek aan de Bund (soort promenade langs de Whangpo. De wolkenkrabbers maakten veel indruk op ons.
's Avonds een lighttour en...hou je vast( Greet hoogtevrees!) een bezoek aan 420 meter hoog kantorencomplex. Met de lift naar de 88ste verdieping. Prachtig uitzicht.
Dinsdag een ritje met de snelste trein ter wereld: 431 km. per uur! (magnetisch)
Boottochtje.
Bezoek aan Jadeboeddhatempel. en nog meer....
Met de nachttrein naar Beijing waar we vaochtend aankwmaen. Vandaag de hele dag opstap: plein van de Hemelse Vrede; Verboden Stad; en tempels. Veel indrukken! Vanvond echte Pekingeend op het menu.
Tot de volgende keer? Hopen we.

Groeten uit Beijing van Lia en Greet.
P.s. Misschien een volgende keer een foto.

• 13 Mei 2009 - 16:14

Ma:

hoi lia en Greet wat mooi is dat we mee kunnen genieten van de reis die gemaakt wordt,
    Hier alles oke, geniet er maar van.dikke knuffel ma

• 13 Mei 2009 - 20:48

Geja:

Hoi Greet en Lia,

Van Han nog even jullie mail adres gekregen.
    Wat leuk dat jullie al zoveel gezien hebben. Het zal vast heel indrukwekkend zijn.Hoe was de pekingeend? Lekker denk ik.
    Leuk dat ik dit nog even kon lezen.Op onze reis zal er weinig van komen. Misschien lukt het onderweg nog eens.
    Wij wensen jullie nogmaals een hele mooie reis toe. En tot horen.
    Zoals je weet vertrekken wij zaterdag.Hebben er zin in.
    Groeten van Jinne en Geja.

• 14 Mei 2009 - 08:44

Ria:

Hoi Dames
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie. Zo te lezen hebben jullie al heel veel gezien. Geniet ervan.
    Groetjes Ria.

• 15 Mei 2009 - 09:27

Huyen En Tjerk:

Wij zijn weer thuis, kunnen we mooi jullie site lezen! Dus gelijk al druk aan de bak geweest, mooi hoor. Hoe was de nachttrein? Volgende keer luchtverfrissers mee? Haha. Ik heb nog zoveel vragen, maarja moet nog een aantal dagen wachten! Heel veel plezier verder nog!

Groetjes...

• 15 Mei 2009 - 17:03

Han:

Spannie. Laatste telefoon bericht.....zo veel gezien...kan het niet eens meer onthouden! Maar we genieten volledig. Wel vermoeiend! Nou, ik leef met jullie mee en ben ervan overtuigd dat jullie bij thuiskomst een geweldige reis en bezienswaardigheden hebben beleefd. Thuis alles goed. Bij het sluiten van de garagedeur (kantelstand) kreeg ik met een klap de deur tegen mijn schedel aan. Lekker bloeden en vijf hechtingen (artsenpost Zwolle). Het geneest goed en de pijn is over. Dus verder geen zorgen. A.s. donderdag mogen de hechtingen eruit. Jouw kamer (attelier) zit aan de buitenzijde weer mooi in het verf. Nogmaals....geniet van jullie reis. Tot horens en ziens

• 15 Mei 2009 - 18:38

Wil En Rieno:

Dag Lia en Greet,

Onze mond ging even open bij het aantal bezienswaardigheden die er al gepasseerd zijn, maar Greet we kennen je tempo hierin!! Soms een oogje dicht doen hoor.... samen veel plezier.

• 16 Mei 2009 - 14:10

Corrie :

Hallo wereldreizigers,wat een indrukken doen jullie op daar in zo,n grote stad is het vast een heksenketel van geluid,maar jullie bezoeken ook tempels las ik dus daar weer een stukje vrede,geniet van dat alles,en van het eten hg lfs Corrie