Vervolg - Reisverslag uit Beijing, China van greetenlia - WaarBenJij.nu Vervolg - Reisverslag uit Beijing, China van greetenlia - WaarBenJij.nu

Vervolg

Door: webmaster

24 Mei 2009 | China, Beijing

Omdat we nog even tijd over hebben volgt hier een korte aanvulling.

Het is nu half 10 en hebben net lekker gegeten. Het is onze latste avond alweer hier.

Gisteren hadden we onze tweede binnenlandse vlucht. 's Avonds gingen we naar het theater. Een prachtige voorstelling: zang en dans van minderheidsgroeperingen uit deze omgeving. Een wervelende en heel kleurrijke show.

Morgen staan we om half 6 op. Een 6 uur durende rit naar de volgende bestemming: Dali. Daar blijven we 2 dagen.

Dan nog even dit: het plaatsen van foto's likt nog niet. Wie weet... te veel Chinese tekst op het scherm.

Wat het weer betreft: het is geweldig. Af en toe een buitje 'nachts. Overdag prachtig!

We moeten nu echt stoppen.

Tot de vogende keer!

• 24 Mei 2009 - 20:26

Kiny:

Hoi Lia en Greet,

Wat een avontuur! Vanuit Twente volgen we alles. Vader en moeder waren erg benieuwd naar het eten (belangrijk!).
    Hartelijk groeten van ons allen en geniet van de tweede helft van jullie reis.

Kiny

• 25 Mei 2009 - 06:57

Ineke:

hoi zussie en Greet. Wat een vakantie hebben jullie. De dagen worden wel goed gevuld. Zo zie je nog eens wat van de wereld. Geweldig. Genieten jullie nog maar goed van het 2de gedeelte.Kus van zwager en zus

• 25 Mei 2009 - 17:49

Marc, Gerda En Lin:

Ha die Greet en Lia,

Fijn dat het op deze manier mogelijk is om een beetje op de hoogte te blijven. We kijken geregeld. Jammer dat de foto's lastig te plaatsen zijn. Zijn jullie al eens door verbaasde Chinezen op de foto gezet? Zulke grote vrouwen zijn daar natuurlijk best bijzonder. Fijne reis verder.

Groeten van ons.