Hola! - Reisverslag uit Flores, Guatemala van greetenlia - WaarBenJij.nu Hola! - Reisverslag uit Flores, Guatemala van greetenlia - WaarBenJij.nu

Hola!

Door: Lia en Greet

18 Mei 2012 | Guatemala, Flores

Muchas gracias voor jullie reacties. Leuk!
Hier zijn we weer om jullie over onze omzwervingen te vertellen.
Inmiddels hebben we Honduras ^gedaan^.Om half vier in de bus. Het fijne daaraan is, dat je vroeg, voor de drukte en de warmte ter plaatse bent. Het tempelcomplex in Honduras was ook een bijzondere ervaring. Elke keer zijn we weer diep onder de indruk van de bouwkunst van de Maya`s!
Gisteren overschreden we een provinciegrens. We moesten allemaal uitstappen en de bus werd gecontroleerd ( en ook onze rugzakken moesten we tonen) op het meenemen van fruit...Dat is beslist niet toegestaan.
Gisteren een prachtige boottocht gemaakt: de derde en laatste. Deze keer ging het vooral om de vogels en de mangrovebossen. Erg mooi.
Vervolgens op weg naar Flores. Vanmorgen zaten we om vijf uur in de bus. Aankomst in het oerwoud waar we weer onder begeleiding van een prima gids door smalle paadjes,( pas op voor uitglijden!)sluipend. We zagen heel wat bijzondere dieren waarvan de namen ons ontschoten zijn. In elk geval een groot knaagdier. Ook een kleine vos (niet zoals bij ons) apen, toekans en andere mooi gekleurde vogels. Midden in dit deel van het oerwoud was ook weer een enorm uitgestrekt Mayacompex.
Terug bij het hotel even een duik in het minizwembad. Het was wel zweten vanmorgen: vannacht had het nl. geregend dus vanmorgen verdamping.
Enorm vochtig dus.

Morgen via Belize terug naar Mexico.

Tot het volgende bericht. Dan vanuit Carmen del Playa, waar we de laatste dagen door zullen brengen. Relaxed!!!!!

Heel veel groeten van ons.

• 19 Mei 2012 - 07:28

Cor En Henny:

Wat hebben jullie weer een hoop gezien maar die extra 4 dagen hebben jullie hard nodig om een beetje bij te komen en alles te laten bezinken. Geniet ervan . xxx

• 19 Mei 2012 - 09:40

Willeke:

Als je zoveel moois van de Maya cultuur kunt proeven, wil je wel erg vroeg opstaan. Mooi om zo door de bush te sluipen. Niet uitgegleden dus. Wel benauwd met die vochtige warmte!
    Gisteren wandelde ik met Marion achter Den Berg. Staken we een weg over en stopte een motorrijder. Onder de helm bleek Han te zitten die op weg was naar Geja en Jinne. Geniet van de laatste relax dagen in Mexico.

• 19 Mei 2012 - 13:29

Geja:

Wat zullen jullie genieten van al dat moois.Het is wel erg vroeg opstaan.Maar dat moet je er maar voor over hebben.Volgens mij hebben Brent en Joyce de zelfde reis gemaakt.Inderdaad heeft Han hier gisteren gegeten.Was wel even gezellig.Wij vertrekken a.s woensdag.Druk met de voorbereidingen en zo.Maandag krijgt de caravan nog een beurt en dan inpakken en wegwezen.Greet heb je mijn smsje nog ontvangen?
    We wensen jullie nog veel plezier en een goede terug reis. Ik sms wel als je weer thuis bent.
    Veel liefs en groeten van Jinne en Geja.

• 19 Mei 2012 - 16:02

Huyen En Tjerk:

Nou dat is alweer een hele ervaring erbij zo. Leuk om te lezen!
    Veel plezier de laatste paar dagen nog.

Groetjes...

• 19 Mei 2012 - 18:09

Hans En Ineke:

Heerlijk lijkt me dat om steeds zo vroeg op te staan. Heb je tenminste een lange dag. hihi.....maar jullie zien wel heeel veel. Jullie raken eraan gewend. Dat gaat nog wat worden als jullie weer thuis zijn. Lia dan heb je tijd genoeg om te poetsen haha.Geniet nog van deze week. Wij gaan ons zo zachtjes aan voorbereiden op onze vakantie. Kussie van zwager en zussie

• 19 Mei 2012 - 18:52

Gerard Rademaker:

Uiteindelijk het juiste website adres gevonden en achterstand in lezen ingehaald. Genoten van je reisbeschrijving. Beetje jalours!
    Geniet nog maar even van je reis: je wordt vanaf vandaag door ons gevolgd!

Groet,

Gerard

• 20 Mei 2012 - 16:57

Je Baasje:

half vier opstaan!!!!
    vakantie!!!!!!
    Wat een programma.
    In elk gevoel genieten jullie volop.
    Het weer in Nederland is prima. Ca 20 graden.
    Als je thuis komt hoop ik dat het dan ook mooi weer is. Voor aankomst heb ik nog wel contact met jullie.
    Ik denk dat jullie wel 14 dagen nodig hebben om bij te tanken. Hier alles oke. Groetjes Han.

• 20 Mei 2012 - 19:15

Anne Elmer En Lena:

Goed om te horen dat jullie je vermaken al is het vaak vroeg opstaan wat ik begrijp. Wij zijn gisteren alweer terug gekomen van Turkijje. Morgen moeten we weer aan de bak.....
    Geniet er nog maar van!