Nog thuis met de houtkachel aan! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van greetenlia - WaarBenJij.nu Nog thuis met de houtkachel aan! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van greetenlia - WaarBenJij.nu

Nog thuis met de houtkachel aan!

Door: Greet

04 Mei 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dag familie en vrienden, ook van Lia!
Nu nog in het frisse Holland, straks in de warmte.
De koffers zijn zo'n beetje gepakt en klusjes gedaan.
Dinsdagmorgen vertrekken we met de trein van kwart voor 8 uit Zwolle; we gaan om 12.00 uur de lucht in met Malaysia airlines. Reisduur: ongeveer 15 uur; woensdag landen we om 06.20 uur in Kuala Lumpur, plaatselijke tijd. Tijdverschil is 6 uur.

Misschien vinden jullie het leuk om al iets over onze bestemming te lezen.

Maar liefst 6 binnenlandse vluchten (op Borneo) en veel boottochten.

"Reisomschrijving:

Een geweldige 18-daagse rondreis door Borneo, waarin u alle geheimen van dit magische en nog ongerepte deel van Maleisië ontdekt. Maak kennis met het mooiste van ongerept Borneo!

We reizen door de Maleisische deelstaten Sarawak en Sabah. We bezoeken onder andere Kuching en u kunt verblijven bij de Iban-stammen, die nog steeds in longhouses wonen! Vervolgens naar Mulu, waar we ons begeven in het mysterieuze grottenstelsel van het Mulu National Park. We verblijven er in een schitterend resort midden in de jungle! In Sabah eerst twee nachten in Kota Kinabalu, daarna vertrek naar Sandakan. Hier brengt u een bezoek aan het orang-oetan opvangcentrum van Sepilok en gaan we per speedboat naar het Sukau Regenwoud, waar we overnachten in een rustieke lodge. We eindigen onze rondreis door Borneo in een comfortabel driesterrenhotel aan het hagelwitte zandstrand van de Zuid-Chinese Zee. "

We houden jullie op de hoogte.
Lia en Greet.

Gé:

Verbaast me niks!

• 01 Mei 2014 - 16:36

Agnes De Bruijn:

We wensen jullie een hele mooie reis!

Wij vertrekken morgen met de kinderen naar Tenerife.groeten van Agnes en Wim.

• 03 Mei 2014 - 09:22

Ella Feenstra:

Al weer jullie vijfde grote reis.
    Een goede reis met mooie ontmoetingen gewenst!

hartelijke groet,
    Ella

• 03 Mei 2014 - 16:22

Ans:

Nog even je paklijstje doornemen en dan gaan........
    Veel plezier dames.
    Groetjes Ans en Wim

• 06 Mei 2014 - 13:17

Geja:

Heelveel plezier en geniet ervan.

• 11 Mei 2014 - 11:29

Hannie De Ruiter:

Greet geniet van al die schoonheid daar, ons "uitje"komt later !
    Lieve groet, ook aan Lia,
    Hannie

• 11 Mei 2014 - 15:05

Ma:

Alles oke bij. Jullie ook?

• 11 Mei 2014 - 15:29

Willeke:

Ik zie toevallig je mail weer. Jullie zijn dus al bijna een week weg.
    Zijn jullie al in Sarawak geweest? Daar hebben mijn ouders en zusje een aantal jaren gewoond. Ik zat in Holland op school. Mijn ouders woonden in Miri met de tuin grenzend aan het strand. Mijn vader werkte daar als burthingmaster.
    Caro is in Maleisië en Borneo aan het rondtrekken en duiken geweest. Zij had heel veel mooie natuur gezien. Ik hoop dat jullie dat ook allemaal kunnen mee maken.
    Intussen regent het hier al dagen. Goed voor de tuin, dat wel.
    Vanmorgen naar "De 100-jarige man die uit het raam sprong en verdween" geweest. Heel leuk. Moet je zien als je terug bent.
    Geniet veel en ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
    Groet, Willeke.